-

Svar på tal;

Publicerad 2011-09-29 20:50:27 i Allmänt,

Hittade precis en kommentar ang det här inlägget som jag helt hade missat, så jag svarar på den nu. 


Jag har fått två av Steves sjalar också som inte är med på bilden. En som han använde på turnén 2009 och en från Sthlm rock out. Har även en bandana som Steve gav mig och en hel hög med tishor. Och ja, två st Pretty Boy Floyd tatuueringar, och fler blir det. 

Om du syftar på prylar med andra band/artister så har jag en hög med sånt också. Jag ska ta lite bilder och slänga upp en lista på sånt med om folk är intresserade. 

Steven Adler, Vain osv osv. You name it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela