-

We salute you.

Publicerad 2011-09-13 10:19:28 i Allmänt,

Jag håller på att försöka få ordning på min lägenhet en gång för alla. Eftersom jag är en sån "psykostisk stalker/gruopie" så har Steve fått sin egen hylla.
Setlist från spelningen 19/8 här i Trollhättan.
Shameless - Super Hardcore DVD -Signerad av Steve och Alexx.
Pretty Boy Floyd - Kiss of Death 
Pretty Boy Floyd - Leather Boyz with Electric Toyz.
Pretty Boy Floyd - Vault II -Signerad av Steve och Kristy.
Kristy Majors - For those about to sniff some glue -Signerad av Steve och Kristy.
Steves ölflaska från december 2009.
Pretty Boy Floyd - Leather Boyz with Electric Toyz LP -signerad av nuvarande uppsättning.
Bandana -Signerad av Steve.

Trummstockarna till höger fick jag av Steven Adler i England och dem är signerade av dåvarande uppsättningen av Adlers Appetite. 

Stalker? Nej, inte det minsta. Jag bara gillar Pretty Boy Floyd. Sådetså....!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-09-13 21:05:14

Härlig samling! Finns inget jag älskar mer än dedikerade fans :D You go girl!!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-09-17 11:03:28

men vaddå fuskigt?!? ;) har du mer sköna prylar att dregla över som man kan få se kanske? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela