-

Stalldag

Publicerad 2013-10-02 21:10:41 i Allmänt,

Idag har det varit full rulle hela dagen. I morse satte jag upp lite nya gardiner och grejade lite här hemma innan vi började på storatädningen av stallet. Min lillskit höll oss sällskap på andra sidan dörren. Sparkade med hovarna och smackade med läpparna. Någon börjar bli bortskämd med sina morötter tror jag nog. Till sist tog vi en mysig liten ridtur och nu längtar jag efter min säng. Så mycket konstiga tankar också som jag måste somna ifrån innan jag blir tokig. Varför ska jag låta det komma innanför skinnet på mig? God natt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela