-

Juckar framför spegeln.

Publicerad 2013-11-07 20:48:00 i Allmänt,

Jag har varit dålig på att skriva här igen. Ni börjar bli vana, va? Men nu lovar jag att skärpa till mig! 

Jag vet inte om jag har sagt det, men jag har börjat ta lektioner och rida för instruktör igen. Vi jobbar väldigt mycket med sitsen och det är det jag har problem med. Antingen är axlarna för långt fram eller så svankar jag. Jag har svårt för att vinkla fram mitt bäcken för att sitta korrekt så min läxa till nästa lektion är att stå framför spegeln och jucka för att hitta rätt rörelse och sittställning. Spännande. 

Det är en rolig grej på väg att hända, men det får ni inte höra om än. 

Istället bjuder jag på en bild från när jag fick rida Carros nya häst häromdagen så ni får se min fruktansvärda sittställning. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela