-

6:01

Publicerad 2013-11-15 08:59:30 i Allmänt,

Igår blev det lite trimm på Gällsta. Min juckningsläxa hade gett resultat och jag känner själv hur bra det kan vara när man skärper till sig. Igår jobbade vi på det akademiska och det var det jag fick i läxa till nästa gång. 
Nu måste jag börja ta tag i mitt hus. 
Diska, plocka undan och dammsuga. Jag hade hellre gett mig ut i den sköna morgonen på en ridtur, men jag har inte tillgång till någon häst idag, så det får bli lite städning ändå. Det ryktas dessutom om att J kommer ikväll. 

Nu är det fö bara 6 timmar kvar tills jag kan berätta om det där roliga!! 


Saknar mami också. Men på måndag kommer hon äntligen och hälsar på. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela