-

Pillerlistan.

Publicerad 2013-01-13 01:45:16 i Allmänt,

Jag fick en fråga om vad det är för piller jag stoppar i mig, så jag tänkte att jag likagärna kunde ta det i ett eget inlägg. 

Just nu är det nästan bara grejer från Star Nutrition. 
På en dag äter jag: 
2 st Ripped Pro - Upppiggande och fettförbrännande
3 st L-Carnitine - Använder frigjort fett som bränsle
3 st CLA Advanced - Fettsyra som finns i bla kött och mjölk som bevarar muskelmassan
2 st Opti-women - Multivitaminer för tjejer
 
Jag dricker även proteinet Whey-80 och käkar vitaminerna Mitt Val - Vegetarian från apoteket. 
 
Jag har tidigare testat fettförbrännaren PharmaShred och gillade resultatet de gav, men det smakade så illa i munnen om man inte drack de hänvisade sex literna vatten varje dag. Tabletterna jag knaprar nu får det bara att smaka som om jag har tuggat i mig ett läppstift. 
 
Jag vet att jag sa att jag skulle stanna i sängen ikväll, och det har jag nästan gjort. Det var bara det att min nya, fina, lila yogamatta såg så inbjudande ut att jag var tvungen att lägga mig på den en stund och köra lite sit ups. Nu ska jag titta på ett avsnitt ur en serie innan jag somnar, för imorn måste jag vara på gymmet så fort de öppnar. Jag har ingen tid för att snooza eller försova mig då. Lycka till med det, Trixie.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela