-

LEG DAY!

Publicerad 2013-01-12 20:58:52 i Allmänt,

Känner mig döende. Today was leg day. Jag känner mig lite hängig och i torsdags orkade jag nästan inget alls, men jag kände ändå för att träna idag. 
 
Slängde i mig en näve Pre workout-pills och drog iväg och slog mina personbästa i både benpress och stående vadpress. Jag har fortfarande en bit kvar till mitt mål, men jag kommer närmare, och med tanke på att mina knän är paj så är jag sjukt nöjd. 
 
Det var en intressant dag på gymmet. Det var bara en man där och resten var tjejer. Jag brukar nästan aldrig se tjejer där. Det kom ett gäng småtjejer som bara sprang runt och flamsade. Lovely....... En av tjejerna gick till ryggresningsgrejen och gjorde heeeelt fel, så jag plockade ur mina hörlurar och vände mig om och förklarade hur hon skulle göra - då gjorde hon en, kom på att det var jobbigt och gick tillbaka till cardiomaskinerna för att fortsätta flamsa. Blev iallafall väldigt imponerad av en kvinna som var där som jag pratade med en stund efter att småtjejerna hade gått. Jag tror hon sa att hon var 78 år och hon går dit 3 dagar i veckan och cyklar 2 mil. Det är fan bra det! 
 
Nu ska jag tillbringa resten av kvällen i sängen. Man får det efter 2 timmars ben. 

 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-01-12 21:30:09

Vad är det för piller du tar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela