-

Världens finaste kille?

Publicerad 2013-08-08 11:16:23 i Allmänt,

Jag och Petra åkte iväg till Hööks på vad som skulle bli en snabbis bara, men som vanligt när det har något med hästar att göra så tar det alltid längre tid för oss. Jag fick iallafall köpt en Teddypad som jag tänkte testa ha på Isabella ihop med sadeln jag köpte till Jackson och se om hon går med på det och en ny grimma till Jackson. Den lilla muppen hade lyckats dela sin gamla i bitar så får hoppas att denna håller bättre. Han blev hur som helst väldigt stilig i den. Riiiiiight?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela