-

Gråskalor

Publicerad 2013-08-18 21:21:39 i Allmänt,

Något jag hatar med mig själv är bristen på gråskalor ibland. För det mesta är det "allt eller inget" eller "svart eller vitt". Det är för sällan som jag har något lagom eller i gråskalor. Jag jobbar på det varje dag, men det är svårt.
Hur som helst.

Skulle ut på en tur på Isabella idag, men hon vägrade låta sig fångas i hagen, så Petra sa mest på skoj åt mig att testa Steletta istället. En häst som tävlade i galopp 2002-2004 och har stått sedan dess. Vi gjorde ett försök i våras som slutade i att hon stegrade på Petra och stack, men bestämde oss för att testa igen. Hon försökte stegra igen när jag skulle sitta upp, men på andra försöket gick det bra. Hon steppade runt en liten stund innan hon lugnade sig och sen var hon en ängel. Hur kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela