-

Ursäkta damen, men RÖR PÅ ER!

Publicerad 2012-09-24 21:38:00 i Allmänt,

Det blev en sväng till på gymmet ikväll, så nu sitter jag här nyduschad igen och ska väl snart krypa ner i sängen. Det får bli en tidig kväll efter två träningspass på gymmet tror jag bestämt. Jag känner att jag måste skärpa till mig och köra stenhårt nu när jag har stått still ett tag om jag vill vara nere på mitt första mål innan nyår. Jag har fortfarande 7 kg kvar så nu får jag tokjobba för att få ordning på det här fläsket, men det ska nog gå finfint! 


LHC vann ikväll förresten! Det här har varit en bra dag. Tränat två gånger, ätit gott och sen segern.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela