-

Middagskorv!

Publicerad 2012-09-24 13:49:00 i Allmänt,

Hej. 


Det blev lite dåligt med uppdatering i helgen. Nu sitter jag i soffan och väntar på att min ugnsbakade "falukorv" ska bli klar. Jag gillar att de har börjat göra vegetarisk middagskorv nu så jag kan äta det här. Om nom nom liksom.... Kom nyss ut från en välbehövlig dusch efter ett svettigt gympass så nu ska jag gotta mig med god mat och en film innan jag drar tillbaka till gymmet ikväll för ett pass till. Jag måste komm igång igen på riktigt. Har inte varit på gymmet på länge för den här djävla förkylningen, men jag tyckte att jag orkade bra ändå trots det och jag hade pallat mer om det inte vore för att en person där inne stank så mycket gammal svett så jag höll på att spy. Det luktade som om h*n inte bytt kläder eller duschat på 3 veckor. Minst. Äckel. 

 
 
- Invigde min nya löpartröja på gymet idag. Det ser ut som jag har en svettfläck. Det hade jag inte, för bilden är taget innan jag drog dit. Hähäh. Dessutom har jag trollat bort mina bröst på den här bilden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela