-

Jag är hycklare?

Publicerad 2012-09-04 17:29:09 i Allmänt,

Det blir inget av det bittra inlägget jag pratade om ikväll. Jag ligger i fosterställning i mjukisbyxor och morgonrock med superångest. Har räknat andra saker än kalorier idag och mått dåligt så jag slängt i mig massa onyttigheter.. Jag känner mig som en hycklare när jag spyr galla över de där patetiska brudarna som tjatar om sin vikt, tränar 10 minuter och sedan belönar sig med alkohol och så har jag tröstätit över mitt kaloriintag idag och inte tränat alls. Jag hatar mig själv. Äcklig och tjock är bara vad jag känner mig som idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela