-

Vad har jag att klaga om?

Publicerad 2012-10-14 13:06:00 i Allmänt,

Varför klagar jag?
Jag har världens bästa familj, jag har fina vänner och jag har ett heltidsjobb som jag trivs utmärkt på. Jag har en lägenhet, jag har en bil och jag har mat i mitt kylskåp och kläder i garderoben. Jag har ingenting att gnälla över.

Vissa dagar är visserligen värre än andra. De senaste har varit jobbiga. Jag går på penicillin som får mig att vilja gråta och kräkas hela tiden, jag har så ont så jag vill skjuta mig och värktabletterna gör mig alldeles yr i huvudet så jag vill skjuta mig för det också. Dessutom smakar jag kattlåda i munnen pga medicinerna. Hur mycket jag än borstar tänderna så smakar det som en äcklig bakfylla och jag hatar det.

Träningen får vila tills jag orkar ta tag i något utan att ramla ihop eller spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela