-

Do squats!

Publicerad 2012-10-02 12:59:00 i Allmänt,

Häller i mig lite mellanmål för att ladda upp. Vaniljlättyoghurt, frysta hallon&blåbär och en apelsin rakt ner i mixern. Det är bra grejer det här. Ska strax ge mig ut på en tur till bilprovningen och kolla igenom min nya bil och se så den funkar prima, vilket jag är säker på att den gör. Jag måste visa upp det nya draget som vi satte dit förra veckan och som är momentdragen, som det så fint heter och som jag måste komma ihåg att säga på bilprovningen. Jag är sugen på att ta en sväng till gymmet efter bilprovningen och dra ett litet kardiopass såhär på tisdagseftermiddagen. Härligt. 


- Jag är sjuuuuuuuukt sugen på squats, men mitt knä säger emot idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela