-

Mysigt.

Publicerad 2012-05-08 00:56:21 i Allmänt,

Bra dag. 
Började gå in till stan när jag blev upplockad av en granne som körde in mig där jag mötte upp Martin och gick och hämtade skitungen på dagis för att sedan gå en sväng på stan, äta glass i solskenet och bara vara. Kom hem och gick upp till Martin och Lizette och chillade ett tag innan jag cyklade in till stan på Martins förbaskade mordförsök till cykel och mötte upp M som jag tvingade ut på en liten promenad innan vi gick hem till honom och kollade på VM. Sverige - Danmark. Stackarn fick lyssna på mitt skrik, tjat och mina svordomar i en hel hockeymatch. Cyklade tillbaka hem och träffade på Lizette utanför som frågade om hon fick följa med mig in en sväng och får världens panik när jag öppnar dörren och utbrister "Någon har varit här!!" när jag ser att det är tomt vid dörren. Då har Lizette varit hos mig hela kvällen, när jag varit med M, och städat, packat upp och plockat i ordning i hela min lägenhet! Hon har tillochmed skurat mina golv med en kökssvamp för att hon inte hittade min golvmopp. Nu sitter vi och tittar på teve och jag njuter av mitt fina hem! 



Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela