-

Why won't you please take me home?

Publicerad 2012-05-10 12:06:56 i Allmänt,

Jag trodde inte jag skulle säga det här redan för Köping har tagit emot mig bättre än jag kunde hoppas men jag har hemlängtan. Jag vill åka hem NU. Jag vill gå några varv runt spikön när jag vaknar, jag vill sitta och lyssna på "Tåg mot Göteborg ankommer strax på spår 2" i mitt fönster på nätterna, jag vill gå ner till Backstage ikväll och dricka citronvatten och quiza med Trollhättans elit. Jag vill helt enkelt hem. Har drömt de sjukaste drömmarna om folket där hemma hela natten. Jag har vaknat en gång i timmen och bara somnat om till en ännu värre dröm. 
Tror jag ska gå ut och försöka gå av mig allting i några timmar innan jag ska på ännu ett tråkigt möte på Arbetsförmedlingen.


-  Allén i Trollis. Började utanför mig och fortsatte genom hela stan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela