-

Ut.

Publicerad 2012-05-17 09:23:10 i Allmänt,

Hamnade lite i ofas av att vara i Trollhättan. Jag hör inte hemma där längre. De senaste 5 månaderna känns det som om jag har åldrats 5 år. Minst. Jag är inte alls samma människa som jag var förra året och jag vill aldrig tillbaka dit jag var. Nu ska jag bara hitta vart jag hör hemma. 

Igår fick jag mitt schema för sommaren. Känns så bra att ha det klart nu. Allting känns lättare då. Nu ska jag och skitungen gå ut i solen en sväng eftersom dagis envisas med att vara stängt på Norges nationaldag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela