-

Trollywood

Publicerad 2012-05-13 13:55:31 i Allmänt,

Hamnade alltså i Trollhättan igår. Jag fick hemlängtan, glömde bort varför jag flyttade från Trollhättan och åkte dit. Stefan, en av världshistoriens bästa människor fyller 26 idag och hade en födelsedagsfest igår och han var den enda som nästan visste att jag skulle komma så jag gick dit och knackade på och sprang på en full, men ack så underbar, Kapten. Jag träffade massa fina människor igår men jag kom ihåg varför jag slutade dricka alkohol och flyttade därifrån. Men mina vänner är fortfarande bra. Alla mina favoritpojkar. <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela