-

Tårtbotten.

Publicerad 2012-05-07 00:56:45 i Allmänt,

Igår var det cruising inne i byn så då var man självklart där inne och tittade lite på spektaklet och drack några öl. Och kollade på hockey-VM på teven, såklart. Hann inte så mycket mer än vakna i dag innan det var dags att ge sig iväg ut igen. Denna gången för att dra och kolla när M spelade fotboll. Bortsett från att motståndarlaget var ett gäng pajaser så var det faktiskt ganska kul (jag kommer aldrig någonsin erkänna att jag precis skrev det där) och M's lag vann massvis. Hann inte mer än komma hem från matchen innan jag blev haffad av Martin med Skitunge som var ute och lekte så jag fastnade lite där med dem innan M kom hit och det blev Lejonkungen för hela slanten hos Martin och Lizette. Jag och Lizette satt, förvånansvärt nog, och lipade i kapp när Mofasa dog. Sorgliga djävla disneyfilmer!  

Var precis påväg att krypa ned i sängen innan jag fick ett positivt mail som gjorde mig alldeles för uppspelt för att kunna sova. Får nog bli en film att somna till, ja. God natt! 

Kommentarer

Postat av: Veronica "Ånka"

Publicerad 2012-05-09 22:05:34

Disney filmer är bäst!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela