-

Skitunge på besök.

Publicerad 2012-05-08 20:18:49 i Allmänt,

Förvånasvärt har idag också varit en superbra dag! Drog in till stan i förmiddags och gick på möte på Arbetsförmedlingen för att sedan möta upp en gammal nästan-kompis från Varberg som också har bosatt sig i Köping. Vi hade massvis av gemensamma vänner och bekanta förr och hängde på samma häftiga ungdomsgård men han minns mig inte alls. Jag var tydligen inte minnesvärd när jag var 14. Haha! Nu sitter jag och väntar på att middagen/kvällsmaten ska bli klar. Lizette kom hit nyss och lämnade över ett stycke Skitunge till mig som ska sova här inatt. Myspys! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela