-

Lies.

Publicerad 2012-05-09 16:53:51 i Allmänt,

"When he lied it meant he loved me and when he lied it meant he cared."
Sitter och dundrar Jack of Jill på högsta volym. Det är så bra och Jessicka är stentuff, men jag kan verkligen inte förstå mig på innebörden i den där meningen. Är det bara för att jag själv inte skulle kunna komma på tanken att se lögner som bevis på kärlek och omtanke? Fast jag har hört att det är inne att ljuga och snacka skit. Det är tydligen det man ska göra för att komma någon vart i dagens samhälle. Jag står hellre still där jag är. Det känns bättre. Jag vill inte bli som du. Bring your IQ and try to understand - Just because i'm listening don't mean we're still friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela