-

Köping vs Trollhättan 1-0

Publicerad 2012-05-07 03:07:23 i Allmänt,

Kom som vanligt inte i säng i tid. Folk har frågat om det inte är ensamt och flytta till en helt ny stad men något som liknar ensamhet har jag inte kännt av för fem öre. Jag är inte ensam mer än på nätterna och knappt det ens. Nu är det bara ett jobb jag vill ha och sen är jag supernöjd att få komma in i vardagen lite mer. Jag trodde att första veckan skulle vara hemsk och ensam men inte alls. I fredags så var jag med lite grannar och tjötade skit och tittade på när de drack alkohol och jag hann bara precis komma innanför dörren innan en kompis hörde av sig och frågade om jag ville åka med en tur och då hamnade vi i Örebro för att käka. Såna djävla spontaniteter är det rätta och det känns så bra. Det kommer säkert dagar när jag inte kommer ha lika fullt upp och när jag kommer vara ensam men just nu är allt så underbart. Jag saknar bara mina katter och min familj men jag får ta en tur och åka och säga hej och samla upp djurkräken snart. 


Söt nyopererad Zelda. Jag saknar min bäbis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela