-

Kaffe?

Publicerad 2012-05-10 14:26:41 i Allmänt,

Har pratat telefon med mamma en stund och bestämt lite om när jag ska få hem mina katter och sånt där. Börjar bli dags att presentera Zombie och Zelda för sitt nya lekområde.
Jag är speedad på allt kaffe som jag hällt i mig de senaste 8 timmarna och nu börjar kaffet ta slut. Jag börjar även bli pank så jag får se hur jag ska få ihop pengar till kaffe nu. Det är något jag behöver! Kanske ta ett varv på stan och försöka hora ihop lite cash? Sätta ut en annons efter någon snuskigt rik man som vill försörja mig utan något i utbyte? Först och främst måste jag nog kamma håret innan jag går. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela