-

Intressant det här.

Publicerad 2012-05-01 19:52:29 i Allmänt,

Köping. Det är en hemskt intressant stad jag ahr flyttat till. Igår var det valborg och på den här sidan av landet firas det tydligen ordentligt. Jag sammanfattar hela kvällen med ett enda ord - Kaos. Det var bråk, tjafs, poliser och mer drama och som om vi inte får nog av uniformklädda män kom allt brandkåren idag också. Trygga lilla stad jag bor i. Ska försöka bli en smula mänskligare och få på mig ordentliga kläder så jag kan gå bort och äta popcorn och titta på skräckfilm med Lizette, Martin och M och låta bli att se min lägenhet. 

Dagens tips: Ha inte fest i din lägenhet samtidigt som du försöker flytta in. Speciellt inte i Köping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela