-

What the hell.

Publicerad 2012-04-01 00:05:54 i Allmänt,

Kom nyss hem från jobbet. Gick av bussen lite tidigare idag med och gick förbi Backstage för att se om det var några jag kände där, och det var det ju såklart. Stog och pratade med Stefan en stund innan han frös för mycket och ville gå in så då började jag gå hem men när jag var strax utanför min port så fick jag så snällt gå tillbaka för då ville nästa person säga hej, och sen kom det fler och fler. Men NU är jag hemma och nu orkar jag inte gå tillbaka igen även om folk försökte hetsa mig till att gå in där. Ska plocka iordning lite nu och ta en dusch innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag ut på äventyr! 




Backstage serverar förresten sjukt stora hamburgare sägs det. Det tyckte i alla fall Stefan i Torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela