-

Goon.

Publicerad 2012-03-07 19:28:55 i Allmänt,

Har precis varit och fikat och pratat massa trams med Stefan. Han tipsade mig om en film han sett trailern för, för ett tag sedan. Handlar om en snubbe som börjar spela hockey bara för att nita folk. Stefan tyckte det lät som Andreas Jämtin i LHC och det har han väl lite rätt i. Det låter helt klart som en film för mig, ja! Jag kollade på trailern precis och jag älskar den redan. Kolla själva. Verkar som en störtskön rulle, va? 



I dig hockey players. The violence, the beer.


Kommentarer

Postat av: † Lama

Publicerad 2012-03-07 20:56:56

re: yeah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela