-

Blööööh.

Publicerad 2012-03-06 05:10:33 i Allmänt,

Det här med att sova går inte så bra. Fastnade i telefon istället och nu är klockan fem. Jag är hemma hos mamma och lånar internet medans hon jobbar men hon slutar om 1 timme och då kommer hundarna vakna och kaosa. Skjut mig. Men min trötthet föder de bästa planerna. Jag har ju bestämt mig vad jag ska göra med mitt hår. Vad Lizette ska göra med mitt hår. Och så insåg jag precis att när nästa elitseriesäsong drar igång så bor jag bara 1,5 timme från både Stockholm och Linköping och då vet jag precis vilka som ska gå och se AIK-LHC. Jämt. Haha, nog med mitt hockeytjat nu. Strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela