-

Motorhaveri.

Publicerad 2012-03-29 00:18:42 i Allmänt,

Igår skulle jag ha åkt till Falkenberg på en grej, men jag tog mig bara till Kungsbacka ungefär innan bilen rasade ihop. Kul värre. Kylaren läckte och allt var kaos så det var bara att ställa bilen och försöka lifta hem. Det gick ju sådär. Hamnade i världens ände; Vara och där fastnade jag. Jag känner en enda människa där och han var självklart inte hemma och nästa buss hem därifrån skulle gå vid halv sex i morse. Underbart, tänkte jag och la mig tillrätta för att sova ute på en stentrappa strax utanför polisstationen. 

Idag åkte jag och pappa ned till Kungsbacka för att byta kyl så jag kunde köra hem igen. När jag hade fått vara man och byta kyl så satte jag mig i bilen för att köra hem men jag kom inte mer än några kilometer innan bilen brjade koka igen och vi insåg att det var visst inte bara kylarn som rasade. Det var hela motorn. Skitliv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela