-

No respect

Publicerad 2012-03-29 12:59:32 i Allmänt,

Jag tycker det är lite fjantigt att alltid nämna sina vänner som "finaste", "bästa" osv. Men min vän Daniel ÄR en av världens bästa så... Bästa Dodde lånar ut sin bil till mig nästa vecka medans min är på lagning. Det finns allt fina människor i Trollhättan också. 

Nu ska jag fortsätta städa lite. Ikväll ska jag se Davy Vain + band nere på Backstage. Det är ju tydligen sångaren som gör hela bandet så det räcker att det är Davy och inte någon annan från Vain där, utan bara inhyrda snubbar. Men Vain är ett av världens bästa band och jag är sjukt svag för Davys röst så jag ska se det ändå och lägga undan bitterheten att inte Tommy kommer och sitter och dricker Jack med mig och tjata skit halva natten. Bjuder på en av världshistoriens finaste låtar. 



När Vain spelade denna när de var här förra året såhann de inte spela mer än introt innan jag började lipa för att det var så vackert. 


Jag och favorit-Tommy. 

Nej, städa var det ja. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela