-

My ego is big.

Publicerad 2012-03-06 03:07:28 i Allmänt,

Jag känner mig hjärndöd så jag förvarnar om eventuella gramatiska fel och stavfel innan jag skriver något mer. Så. Jag har jobbat i 24 timmar med en timmes sömn och nu är jag för trött för att kunna sova så istället sitter jag och pratar hockey med finaste Lizette och planerar dumma idéer för mitt stackars hår och min flytt från djävla Trollhättan! Men först ska jag lyssna på den här låten några gånger till, knapra lite tabletter och sen sova.

Ja just det ja. Jag vill ha en alldeles egen hockey-hunk. Vart hittar man såna? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela