-

Hey, whats going on?

Publicerad 2012-03-30 03:00:07 i Allmänt,

Ikväll var det Stala & So och Davy Vain som gällde. Jag hade aldrig hört Stala & so förr och hade inga som helst förväntningar med damn vad de tog mig med storm! Helt sjukt bra. Och allting var som en enda stor freakshow. Fjäderbor, platåskor och massa konstiga kläder. Helt underbart. Ni måste kolla in de där pojkarna alltså! 




Även Davy och hans band levererade bra och allting var på topp. Skämdes dock av vissa människor och deras beteende, men jag skrattade mest åt dem. Haha, hur är folk funtade egentligen? Hade hur som helst en sjukt bra kväll med Stefan, Sara, Mimmie, Michelle och alla andra! Tack hörrni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela