-

God morgon!

Publicerad 2012-03-07 09:34:39 i Allmänt,

För det är vad det är. En god morgon. Jag har sovit som en prinsessa hela natten efter att LHC slapp kvalserien. Det är lite ledsamt att det inte bllir mer hockey nu förän i höst men de har inte varit på topp i år så slutspelet har varit borträknat länge. Vaknade av att telefonen ringde med bra nyheter. På fredag ska jag till en skola och träffa studievägledare och så. Det är läskigt och roligt att dra iväg tilll något helt nytt. Nej, nu ska jag gå upp och kolla så jag har sovplats och sen göra nytta en liten stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela