-

Tvättstugedrama.

Publicerad 2012-07-08 17:16:42 i Allmänt,

Jahapp. Var precis nere i tvättstugan och skulle dra igång första maskinerna med tvätt och ser att någon annan håller på att tvätta där nere. Min tvättid började 16.30 och jag var där 16.45 och då går fortfarande maskinerna och jag har ingen aning om vems sakerna är för det är ingen som bokat någon tid. 
Det finns förståndshandikappade här och om det är någon av dem så är det helt okej. Jag är själv personlig assistent så jag vet hur det kan vara, men om det är någon annan som tvättar över så blir jag lite grinig. Speciellt om det inte är borta när jag går ner med mer tvätt sen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela