-

Tjock tjej.

Publicerad 2012-07-04 13:13:54 i Allmänt,

Jag hatar när man skrivit ett långt inlägg och internet ballar ut och allt försvinner. 

Jag har haft bloggpaus i en vecka och fokuserat helt på mig själv och tagit tag i mitt liv. Jag har bestämt mig för att nu blir det inte en enda droppe alkohol på obestämd, lång, framtid. Jag tänker inte heller röra några andra gifter förutom det som kan hjälpa mig med träningen eller en kopp kaffe vid speciella tillfällen men thats it. Nu får det fan vara ordning och reda på mig. 

Jag har börjat gymma och är där minst 1 timme om dagen, men oftast brukar det bli runt 2. Det är så skönt att komma dit och göra något istället för att bara sitta hemma och titta på datorn som ni gör nu. Man blir tjock av en anledning. Jag blev tjock för att jag satt vid datorn. jag åt och jag gjorde inte något vettigt alls. Och för att inte prata om all djävla alkohol jag drack. Hah. Nej fan. Skit är det.Ta mig inte fel.. Jag har inget emot folk som dricker alkohol, men JAG vill inte göra det. Det förstör allt för mig. Alkoholen förstör mitt liv och det är jag trött på. 


Nej, nu ska jag dra till gymmet en stund innan jag behöver åka tillbaka till jobbet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela