-

Halvsjuk brunett.

Publicerad 2012-07-08 00:03:26 i Allmänt,

Jag har inte mått riktigt okej idag. Det kan bero på att jag inte sovit helt okej de senaste dagarna, eller att min kropp håller på att ställa om sig till att äta nyttigt och allt det här. Hur som helst tycker jag inte om att må dåligt. 
Igår kunde jag inte somna för att jag hade sån ångest över att inte ha kunnat träna och ätit lite för mycket. Det var jobbigt, men det är väl ett riktigt bra tecken..? Fast det var värre idag när jag skulle ta mig upp. Råkade stänga av alarmen imorse iställer för att snooza och sov till efter 13 och hela dagen blev helt fel. Först höll jag på att spy upp frukosten och sen började mitt knä krångla som tusan på gymmet och när jag kom hem igen så funkade inte min toalett. Det gör den nog inte nu heller iofs. Allt har bara krånglat, men jag har fått prata med folk som betyder något och som bryr sig om mig, och det verkar som om det trots allt kommer bli en bra vecka. Skulle ha storstädat idag men jag tappade liksom lusten när allt krånglande och jag inte mår bra. Ska nog gå och lägga mig alldeles strax så jag hinner med saker och ting imorn. 

Jag har förresten avskaffat det där röda håret igen. Det var inte min grej. Jag kör på naturligt istället ett tag. 





Jag kan inte bestämma mig för om jag ser bra eller tråkig ut med det där, men det är skönt att ha någon normal färg som är ganska lik min ordinarie så jag slipper sköta om det jämt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela