-

Ensam.

Publicerad 2012-07-14 19:16:03 i Allmänt,

Nu har mamma precis åkt hem. Hon kom hit i torsdags och har stannat till nu. Jag trodde jag skulle få mindre hemlängtan om hon kom hit några dagar, men nej. Jag vill bara hem ännu mer nu. Vad finns det i Köping som är bättre än hemma? - Ingenting. Vad finns det i Köping som jag tycker om? - Jag vet inte. 
Det enda jag vet nu är att jag vill hem. Men jag kan inte åka hem.... Jag borde kila iväg till gymmet men det regnar alldeles för mycket för att jag ska vilja cykla bort till gymmet och bli dyngsur, träna och bli dyngsur av svett och sen cykla hem igen i regnet. Jag känner redan att jag börjar bli förkyld så det känns som en dålig idé. 
Jag kryper ner i soffan och tittar på typ 'ps. I love you' och gråter lite istället. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela