-

at the gym.

Publicerad 2012-07-11 13:45:31 i Allmänt,

Hej. Nu sitter jag på gymmet och cyklar för fullt.. Det här med att cykla här är sjukt tråkigt så jag tänkte underhålla mig med att blogga istället. Varför inte, liksom? Annars sitter jag bara och ttänker på hur jobbigt det är, men det är inte i närheten av så tråkigt/jobbigt som CT... Det är helt sjukt vad jag hatan den, haha. Gymet spelade nyss the Cure. Väldigt fint gjort av dem. Nu är det Ebba Grön i högtalarna och det är inte heller fel.. Höjde precis trögheten på cykeln så nu blev det genast mycket jobbigare så nu dumpar jag telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela