-

untitled

Publicerad 2012-01-20 03:08:52 i Allmänt,

Jag vet inte hur många gånger jag har försökt skriva av mig och sedan tagit bort allt igen. Hur många gånger jag försökt berätta om allt kaos som har hänt det senaste året. Försökt berätta om hur det är att bli stalkad. Försökt berätta om hur det känns att vara rädd och känna sig bevakad 24/7. Att inte våga gå förbi fönstrena i mitt eget hem för att jag är rädd att synas. Jag kan inte berätta allt det där. Jag orkar inte. Jag vill bara lägga allting bakom mig och gå vidare med mitt liv, men det går inte. Jag måste få ett avslut på det. Imorgon ska jag prata med polis nummer 5. Jag orkar inte. 



Kommentarer

Postat av: Emma.

Publicerad 2012-01-21 13:25:04

Tycker synd om dej.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela