-

Jungeee.

Publicerad 2012-01-17 23:11:22 i Allmänt,

Den värsta sorgen har börjat lägga sig så jag känner att jag klarar av att börja blogga igen. Jag saknar fortfarande mitt jobb och sötfarbrorn jag tog hand om men jag vet att han har det bra nu och att vi alltid kommer minnas varandra. Att vara personlig assistent till en man med funktionsnedsättningar är det finaste jag någonsin gjort med mitt liv. Att veta att allt jag gjort har hjälpt honom med sitt liv. Att allt jag fortfarande gör är för att förbättra hans framtid. 


Iallafall. Jag var i Stockholm i helgen, igen. Åkte upp och festade med några belgiska pojkar. Folk blev arresterade och det var allmänt kaos en stund. Som vanligt. Jag kom fram till att jag inte gillar Harry B James och att Trollhättan faktiskt är en riktgit bra stad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela