-

I've found the Cure.

Publicerad 2012-01-18 02:51:02 i Allmänt,

The Cure kommer till Sverige i sommar. Jag tror ingen av er känner till min kärlek till det bandet. Till de männen. Jag är uppväxt med Cure. De har varit en stor del av mitt liv i 15 år och har format mig till den jag är. Jag har tyvärr aldrig sett dem live förut men den här gången är det inget som kommer kunna stoppa mig. Jag ska se Cure. Jag ska stå och gråta sönder mig till 'Pictures of you', 'Edge of the deep green sea' och 'There is no..if". Det är inget snack om saken. Jag drar till Hultsfredfestivalen och ser Cure. Jag skiter i alla tramsband på Sweden Rock i år. Thats it! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela