-

Fittsverige.

Publicerad 2012-01-20 15:39:44 i Allmänt,

Fittsverige. Det är allt jag har att säga idag. 

Sitter och dricker kaffe för att vakna till och får bara mer och mer ont i magen men det skiter jag i. Har the Cure i högtalarna och det är ren poesi som trots allt muntrar upp mig. Jag kan inte tänka tillräckligt för att formulera korrekta meningar just nu. Jag tror jag ska gå ned och kolla till min tvätt och sedan får det bli träna en sväng innan maten för att fokusera på annat. I somras gick jag ut i skogen och sprang av mig all ilska och bitterhet men det funkar inte längre så vi testar någon annan träningsform. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela