-

Bättre.

Publicerad 2012-12-20 00:55:28 i Allmänt,

Saker och ting är upp och ned.

Jag vill inte tala om varför jag var på akuten, men jag kan säga att jag är lite bättre nu. Det är ett fel som är trasigt i mig. En kroppsdel som gör ont och får mig att vilja dö av smärta ibland. Nu har det varit bättre några dagar och jag har kommit igång så smått med träningen igen. När det bara är lite smärta så är det så underbart att köra skiten ur mig själv för att bara glömma bort det.


Jag tror jag ska köra lite ben- och rumpövningar innan jag går och lägger mig så jag kan somna skönt.
Hoppas alla har haft det bra sedan sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela