-

Sov gott.

Publicerad 2012-08-10 09:45:35 i Allmänt,

Befinner mig hemma på landet utanför Trollhättan hos mamma. Fick åka hit direkt i går morse för att ta farväl av mammas fina hund. 
Jag kommer ihåg dagen när han föddes. Hans pappa är min hund så vi har haft Faxe sedan han föddes i januari 2007. Söten blev bara 5 år innan cancern skördade ännu ett offer. 

Det är inte lätt nu. Mamma har det inte lätt nu. Jag önskar jag kunde stanna här och ta hand om henne. Varför är livet så orättvist? 
 
 
 
Vi tog med honom hem direkt igår för vi ville inte att han skulle stoppas i en frysbox och sedan eldas upp med en massa andra hundar. Vi ville ha honom hemma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela