-

Shopaholic?

Publicerad 2012-08-17 15:46:00 i Allmänt,

Personalmötet igår gick ganska fort så jag hade nästan 3 timmar på mig innan jag skulle börja jobba 5 minuter därifrån, så jag tänkte fördriva tiden med lite shopping. Jag brukar egentligen inte gilla att springa runt och prova och köpa kläder, men efter att ha gått ner de här 6 kilona så tyckte jag att jag var i behov av och förtjänade nya kläder. Gick in på Desigual och blev helt såld. Damn vilka fina klänningar! Jag var där inne och dreglade och provade hur länge som helst och bestämde mig sen för en tokfin klänning med en inte lika fin prislapp, men det var den helt klart värd för det var lite rea. Den kostade egentligen 999:- och jag hade nog fan betalat det också för den. I alla fall. Jag gick vidare till de vanliga affärerna och hittade tre linnen, en kjol och en tröja. Jag slänger upp bild på allting sen om jag hinner. Håller på att laga mat och försöka göra mig i ordning för jobbet också. Ville bara dra en snabb-update. 


Jag tror för övrigt att mina katter försöker döda mig. De hade lagt ett häftstift precis utanför toadörren som jag såklart trampade på imorse. Ont som fan gör det och om jag dör inatt så vet ni varför.
Jaja, nu luktar maten färdig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela