-

Knock, knock..

Publicerad 2012-04-08 19:42:43 i Allmänt,

Idag är det en sån där dag när det förflutna bankar på dörren och river upp alla gamla jobbiga känslor. Skulle börja packa och hittade först farmors gamla ring, bild på farfar och sen min gamla telefon med mitt sista sms från Lasse. Som om inte det var nog med minnen så hittade jag en gammal mp3 som jag kopplade in i datorn och upptäckte att den var fylld av mitt ex's musik och våra gamla msnkonversationer så nu sitter jag och lyssnar på synth och försöker bli lite mänsklig. Tänkte kila iväg till kyrkogården och tända ljus men kanske kilar ner och häller i mig en öl på BS i ett försök att bli frisk istället och tar kyrkogården imorn när det inte är lika kallt ute. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela