-

Lalalala.

Publicerad 2012-04-03 08:57:12 i Allmänt,

Hej. 
Nu är jag i Köping, igen. Jag måste allt säga att jag trivs ganska bra här. Sitter ensam hemma hos Lizette och Martin och njuter av tystnaden och väntar på att torktumlaren ska bli klar där nere. Lizette är på jobbet och Martin har precis dragit iväg för att lämna skitungen på förskolan. Jag kan inte annat än älska den där ungen. När jag kom hit i torsdags så hade hon hållt sig vaken och väntat och sprang och mötte mig i dörren med massa pussar och kramar och ropade "Tissie kommej". Hon har lite problem att säga Trixie så det blir Tissie. Ibland är ungar alldels för charmiga men hon har inte riktigt samma dygnsrytm som jag har så jag ska nog försöka sova några timmar till innan hon kommer hem igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela