-

Nu blir det film.

Publicerad 2012-04-17 23:29:49 i Allmänt,

Sitter och äter fil och müsli och kom precis hem från jobbet. Har varit sjukt sugen på det i flera dagar så idag sprang jag ned till hemköp och köpte det. Jag brukar aldrig köpa hem fil för när jag väl gör det så äter jag det en gång och sen står den i kylen tills den har gått ut. Känns bara waste med pengar. Idag var hyresvärden här och besiktade lägenheten och det var inga mer fel än tapeterna som katterna dödat. Fick gå upp tidigt för att hinna städa och fixa allt innan han kom så nu känner jag mig halvt död. Ska krypa ned i soffan och kolla på en film tror jag. Behöver allt hålla mig vaken några timmar till för imorgon ska jag jobba natt och då behöver jag sova halva dagen och det kommer jag inte kunna göra om jag gpr och lägger mig nu, nej. Popcorn och film får det bli! 


Änglar och Demoner får det bli. Den har jag hört ska vara sevärd. 

Kommentarer

Postat av: Veronica "Ånka"

Publicerad 2012-04-24 20:41:36

Heey babe! I´m Back on track ;) Ska du flytta?känns som jag missat en massa här =S =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela