-

God morgon.

Publicerad 2012-04-11 18:04:22 i Allmänt,

Hej. Behöver jag tala om att jag mår mycket sämre idag efter det där dunderpasset på jobbet? Nej, jag tänkte väl det. Imorse när jag kommit hem och precis hade gått och lagt mig och nästan somnat så ringde telefonen med superbra nyheter och sen tog det en stund innan jag kunde slappna av och somna efter det, men nu har jag sovit hela dagen så det är lugnt. Tyvärr kan jag inte dela med mig av nyheterna förän efter flytten men allt känns genast mycket bättre. Nej, jag känner att min brödrost ropar på mig nu. 


Sjukt söt brödrost jag hittade på bluebox. Jag vill ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela