-

Remember me.

Publicerad 2012-04-18 18:23:18 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort något alls! Precis legat och kollat på Remember me. Jag hade helt glömt att jag hade sett den men när jag såg första scenen kom jag på att jag visst hade det men att jag kunde se den igen. Jag trodde att jag kom ihåg hela filmen och att den var lite feel good-ig, men när jag kom till slutet så hade jagglömt bort det helt och lipade som en barnunge. Stackars Zelda som försökte sova på mitt bröst blev förbannad på mig och sträckte sig upp och bet mig i hakan innan hon försökte lägga sig bekvämt igen. 
Nu ska jag lägga mig och sova en timme eller två innan det blir jobb. God natt! 


För två år sedan hängde jag på BS och var ganska söt. På tal om att komma ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela