-

Missade läggdags.

Publicerad 2012-04-13 23:17:40 i Allmänt,

Igen! Varför blir jag inte förvånad? Min kompis kom hit strax efter jag skrev mitt förra inlägg och lyckades övertala mig till att inte alls gå och lägga mig. Nu nu sitter jag här igen. 3 timmar efter läggdags. Skulle säkert blivit ännu senare om det inte var för vissa saker och vissa personer. Imorgon ska jag skriva av mig. Nu ska jag flytta här i från så nu slipper jag se och höra allt trams jämt så nu tänker jag dela med mig om vad fan jag tycker och tänker. Imorgon alltså. Nu ska jag fan sova. GOD NATT. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela